2018. október 3., szerda

Priamo z Hronca / Hronecból jelentjük 2.


Milý denník,

Dneska je utorok. Vstali sme o 7:40. Na hodinách sme sa zaoberali so životopisom a tvorbou slovenského básnika Andreja Sládkoviča. Zase sme si zahrali zábavnú divadelnú hru. Ja som bola Marínou. Keď sme to skončili, išli sme obedovať. Obed bol zase chutný a vynikajúci. Poobede sme hrali športové hry s našimi animátorkami. Hry boli veľmi vtipné: chodili sme ako raky, boli sme aj sudmi, vyzerali sme akoby sme chceli ísť na vécko, dozvedeli sme sa ako nám ide spolupráca v skupine. Najviacej sa mi páčili tieto športové spoločenské hry. Teraz som veľmi haldná – skoro ideme na večeruJ

Beáta Cap






Kedves Naplóm!

Ma kedd van. 7.40-kor keltünk. Az órákon Andrej Sládkovič szlovák költő életrajzával és műveivel foglalkoztunk. Eljátszottunk egy színdarabot is. Én voltam Marína J. Utána megebédeltünk – az ebéd megint nagyon finom volt. Délután az animátorok különböző játékokat tanítottak nekünk. Nagyon viccesek voltak: rákként kellett közlekednünk, hordókká váltunk, és úgy néztünk ki, mint akinek vécére kell mennie. Ezek a játékok megtanítottak arra, hogyan tudunk csapatként együttműködni. Nekem nagyon tetszett ez a foglalkozás, meg is éheztem – hamarosan itt a vacsora! J

Cap Beáta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése