2018. szeptember 20., csütörtök

Predstavia sa naši prváci / Bemutatkoznak a gólyáink

Albecker Fóthy Abigél


17 éves vagyok, 13 éve lovagolok.
Mám 17 rokov. Už 13 rokov jazdím na koni.
    

Bán Dusán

15 éves vagyok és szingli😏
Som 15-ročný a slobodný :)

Cap Beáta

2,5 évig boxoltam 11 éves koromtól.
Boxovala som 2,5 rokov od svojich 11 rokov.


Ertl Domos

14 éves vagyok. Csömörön élek. 8 évig táncoltam. Már 7 éve gitározok. 4 évet tanultam zongorázni.
Mám 14 rokov. Žijem v Čemeri. Tancoval som 8 rokov. Hrám na gitare už 7 rokov. Učil som sa hrať na klavíri 4 roky.

Hegedüs Vivien

Szeretek olvasni és sorozatokat nézni. 
Rada čítam a pozerám seriály.

Horváth Csaba

15 éves vagyok. Csömörön élek. Szeretek focizni. 12 évig néptáncoltam.
Mám 15 rokov. Žijem v Čemeri. Rád hrám futbal a 12 rokov som tancoval ľudový tanec.      

Havas András

Szeretek gördeszkázni.
Rád skateboardujem.

Kopó Martin

Héhalomban lakom.
Szeretem a szlovák nyelvet. Egyetlen titkom van számotokra: este álmomban nagyon hangosan veszem a levegőt!!
Bývam v Héhalme. Mám rád slovenský jazyk. Mám len jedno tajomstvo pre vás: večer, keď spím, veľmi hlasno dýcham!

Krammer Nikoletta

Hülye vagyok matekból. A szerelmeim az életeim.
Som hlúpa z matematiky. Moje lásky sú moje životy.   




Mórocz Viktor

Semmit sem szeretek :)
Nemám nič rád.


Liksay Katalin

16 éves vagyok és szeretek motorozni a barátokkal.
Mám 16 rokov a rada jazdím na motorke s priateľmi.


Nagy Csenge

15 éves vagyok, általánosban sportoltam és 8 évig szlovák nemzetiségű suliba jártam.
Mám 15 rokov, na základnej som športovala a chodila som 8 rokov do slovenskej národnostnej školy.

Laibl Vivien

15 éves vagyok. Csömörön élek. Szeretem a fekete humort. 
Mám 15 rokov. Žijem v Čemeri. Mám rada čierny humor.


Pajda Renáta

14 éves vagyok, Ungváron születtem. Három évig jártam táncolni. Gyermekkoromban sokat fociztam, el akartam kezdeni profin focizni és mindig is kapus akartam lenni.
Som 14-ročná, narodila som sa v Ungvari. Tri roky som chodila tancovať. Keď som bola malá, veľa som hrala futbal, chcela som začat hrať futbal na profesionálnom úrovni a vždy som chcela byť brankárkou.


Puha Bernadett

15 éves vagyok. Lételemem az éneklés és táncolás. Imádom a színházat és ezzel is szeretnék majd a továbbiakban foglalkozni. Szabadidőmben a Gyermekvasúton tevékenykedek ifiként.
Mám 15 rokov. Zbožňujem spievanie a tanec. Milujem aj divadlo a s tým sa chcem zaoberávať v budúcnosti. V mojom voľnom čase pracujem pri Detskej železnici. 


Sándor Valéria

Szeretek golfozni, lovaspólózni, teniszezni. 2 nemzetiségű vagyok, de 3 állampolgárságom van (magyar, német, osztrák)

Nagy céljaim vannak a jövőre nézve.

Szeretnék jogot politikát és politológiát tanulni az egyetemen.
Mám rada golf, pólo, tenis. Mám 2 národností, ale 3 občianstvá (maďarské, nemecké, rakúske). Mám veľké ciele v budúcnosti.
Na universite by som sa chcela učiť právo, politiku a politológiu.

Szabó Flóra

14 éves vagyok, Budapesten születtem. Szeretek röplabdázni. Régen titkárnő szerettem volna lenni.
Som 14-ročná, narodila som sa v Budapešti. Rada hrám volejbal. Dávnejšie som chcela byť sekretárkou.     

Török Bálint

Tíz éve focizok és ugyanígy tíz éve néptácolok Vanyarcon, ott ahol lakom. Mindig is imádtam az otthoni munkákat (favágás).
Hrám futbal 10 rokov, a tak isto 10 rokov tancujem ľudový tanec vo Veňarci, tam, kde žijem. Vždy som mal rád domáce práce (drevorúbanie).

Willinger Roxána

16 éves vagyok. Szeretem az állatokat. Szeretek enni. Kedvenc kajám pizza.
Mám 16 rokov. Mám rada zvieratá. Rada jem. Moje oblúbené jedlo je pizza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése