2018. október 8., hétfő

Niki odporúča / Niki ajánlja

Seriál Percy Jackson pre mňa znamenal skvelý letný fantasy román. Čítala som tie knihy keď som mala 14 rokov, aj keď boli odporúčané pre 12-ročných, lebo si myslím, že takéto knihy sú pre každého. Ak by som ich čítala ako 20-ročná takisto by som skončila raz-dva ako cez leto 2015. Vôbec my nevadilo, že hlavné postavy sú mladšie ako ja. Milovala som všetky časti a  spolu s Harry Potter boli pre mňa velkým hitom. 

Nikoletta Krammer

kép forrása: konyvmolykepzo.hu

A Percy Jackson sorozat számomra egy remek nyári fantasy regény volt. 14 évesen olvastam, és bár a 12 éves korosztálynak ajánlják, szerintem az ilyen könyvek kortalanok. Ha 20 évesen olvasom, akkor is úgy befaltam volna, mint 2015 nyarán. Egyáltalán nem zavart, hogy a főszereplők nálam fiatalabbak. Összes részét imádtam és a Harry Potterrel egyetemben nagy hódító, siker regény az olvasás szeretetére.

Krammer Nikoletta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése